jueves, 10 de julio de 2008


2 comentarios:

Unknown dijo...

Maráiaaaaaaaaaaaaaaaaaa (imaginat ke eu dic en els dic posats a lo italià je je) ke no sabia res... m'ho va dir anna l'altre dia i me vax kedar morta.. ja te val no despedir-te de mi.. vale vale.. ja teu dire jo a l'orelleta ja...
Aissssss .. ke es broma mi vida, ke espere ke t'ho passes sux be i que aprengues molt, ke tu vales muxooo.
Pos això, ke te trobe molto molto a faltare!! i ke la teua flatmate de porta t'envia molts besets wapa!!
Maraina..
p.d. me estic traent el carnet de conduir..mas vale tarde ke nunca no? Ja ens anem informant mutuament templaaa

mery dijo...

Maraiiiiiiiinaaaa!!!
:)
pensava que si que ho sabies, sorry! sino si que t'ho haguera dit.Sas que? anirem juntetes de la ma a fer l'examen de genere, al final no em vaig presentar, what a dissaster this year!!! :P
Avore si quan torne ens veem, igual ja vens en cotxe i tot, jejeje. Ay conductora conductora....no fages igual que el conductor loco d'escocia eh?
Jo aci estic, que ja tinc tot fet per avui i encara em queda 1hora a l'oficina, aixina que...em dedicare a mirar cosetes perque no puc adelantar res.
Cuidat molt!! i que sapigues que la teua flatmate de porta tambe s'enrecorda molt de tu :)
besotttts presiosa!!